Project Coordinator (Implementation Specialist) #152
Szczegółowe informacje
Wynagrodzenie:
Forma zatrudnienia:
UoP/B2B
Lokalizacja:
HybrydowoKraków
Nasz klient to absolutny lider na rynku proptech w Polsce, firma tworzy rozwiązania wspierające działalność nieruchomości komercyjnych tj. zespołów budynków, parków logistycznych, obiektów biurowych. Firma tworzy aplikacje webowe i mobilne, które pomagają w zarządzaniu takimi budynkami. Są to na przykład: księga gości, oprogramowanie, które pozwala na obsługę recepcji, oprogramowanie umożliwiające kontrolę wjazdów i wyjazdów w parkach logistycznych, czy też oprogramowanie, dzięki któremu cały budynek może być bezproblematycznie zarządzany. Ostatnio firma pozyskała duże finansowanie, która pozwala jej obecnie na szybki rozwój i ekspansję na nowe rynki.
Szukamy kandydata, który będzie odpowiadał za prowadzenie i zarządzanie projektami wdrożeniowymi u naszego klienta, firmy z proptech. Jako Project Coordinator będziesz odpowiedzialny za zapewnienie pomyślnej realizacji i dostarczenia projektów, wykorzystując podejście Agile w celu osiągnięcia optymalnych wyników.
Wymagania
- Przynajmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
- Wiedza na temat metod zarządzania projektami (np. Agile, Kanban).
- Doświadczenie w pracy z projektami IT.
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne.
- Umiejętność prezentowania opracowanych wcześniej treści.
- Dobra znajomość języka angielskiego (C1) i niemieckiego (C1).
Oferujemy
- Zatrudnienie w formie kontraktu B2B lub UoP.
- Pracę w trybie hybrydowym.
- Benefity pracownicze.
- Pomoc w przygotowaniu do wystąpień publicznych.
- Konferencje za granicą.
- Budżet rozwojowy.
- Szkolenie zewnętrzne.
- Szkolenie wewnątrz firmy.
- Mentoring.
- Trening umiejętności miękkich.
- Przestrzeń do eksperymentowania.
- Merytoryczne wsparcie ze strony liderów.
- Wymiana wiedzy technicznej w firmie.
- Czas na rozwój Twoich pomysłów.
Proces rekrutacyjny
- Spotkanie z Team Leaderką zespołu.
- Spotkanie z Head of Sales.
To jednak nie to?
Zostaw CV - odezwiemy się do Ciebie!