Growth Marketing Hacker #141
Szczegółowe informacje
Wynagrodzenie:
do 16k PLN
Forma zatrudnienia:
UoP/B2B
Lokalizacja:
HybrydowoKraków
Nasz klient jest absolutnym liderem na rynku, tworzy rozwiązania wspierające funkcjonowanie nieruchomości komercyjne tj. kompleksy budynków, parki logistyczne, biurowce. Tworzą aplikacje webowe i mobilne, które pomagają zarządzać takimi budynkami. Są to m.in. Księga Gości, oprogramowanie pozwalające na obsługę recepcji, oprogramowanie pozwalające na kontrolę wejść i wyjść w parkach logistycznych, czy oprogramowanie, dzięki któremu najemcy mogą zgłaszać usterki.
Poszukujemy ambitnej osoby, która chce rozpocząć satysfakcjonującą karierę jako Growth Hacker z doświadczeniem w dziedzinie marketingu cyfrowego, szczególnie w SaaS. Jeśli biegle posługujesz się językiem angielskim, masz prawdziwą pasję do marketingu, rozwijasz się w autonomicznym środowisku i chcesz dołączyć do naszego tętniącego życiem 60-osobowego zespołu w Krakowie, to ta okazja jest dla Ciebie!
Czekające na Ciebie wyzwania:
Jako Growth Marketing Hacker, Twoja rola będzie obejmować różnorodne ekscytujące zadania, których głównym celem będzie prowadzenie generacji dostosowanej do Twoich zainteresowań i umiejętności, w tym:
- Analizowanie danych z różnych źródeł w celu generowania praktycznych spostrzeżeń.
- Opracowywanie i wdrażanie skutecznych kampanii SEO i PPC w celu uzyskania optymalnych wyników.
- Tworzenie i wdrażanie skutecznych kampanii przychodzących i wychodzących.
- Koncentrowanie się na optymalizacji współczynników konwersji, wydajności strony internetowej i generowaniu leadów.
- Opracowywanie kompleksowych strategii marketingowych
- Wspólna praca nad najbardziej szalonymi rzeczami, jakie możemy wymyślić, aby napędzać niezwykły wzrost!
Idealny kandydat powinien wykazać się:
- Doświadczeniem w prowadzeniu kampanii Lead Generating/B2B (co najmniej 3 lata).
- Doskonałą znajomością języka angielskiego na poziomie C1 (w mowie i piśmie).
- Doświadczeniem w zarządzaniu projektami.
- Analitycznym myśleniem.
- Zdolnością do jednoczesnej obsługi wielu projektów.
- Braniem odpowiedzialności za podjęte zadania.
Możesz zwiększyć swoje szanse, jeśli:
- Masz udokumentowane doświadczenie w SEO.
- Potrafisz praktycznie wykorzystywać media społecznościowe do generowania leadów (B2B), zwłaszcza LinkedIn.
- Jesteś zaznajomiony z systemami CMS (Webflow).
- Umiesz efektywnie wykorzystywać społecznościowe narzędzia Google Analytics i Google Tag Manager.
- Dobrze piszesz – zależy nam na tworzeniu wartościowych i różnorodnych treści, które będą odpowiednie dla naszej grupy docelowej.
- Rozumiesz przestrzeń proptech i ESG.
Proces rekrutacyjny:
- Wstępna rozmowa z Rekruterem.
- Rozmowa z Team Leaderem i CEO.