Growth Marketing Hacker #141

Szczegółowe informacje

Wynagrodzenie:
do 16k PLN

Forma zatrudnienia:
UoP/B2B

Lokalizacja:
HybrydowoKraków

Nasz klient jest absolutnym liderem na rynku, tworzy rozwiązania wspierające funkcjonowanie nieruchomości komercyjne tj. kompleksy budynków, parki logistyczne, biurowce. Tworzą aplikacje webowe i mobilne, które pomagają zarządzać takimi budynkami. Są to m.in. Księga Gości, oprogramowanie pozwalające na obsługę recepcji, oprogramowanie pozwalające na kontrolę wejść i wyjść w parkach logistycznych, czy oprogramowanie, dzięki któremu najemcy mogą zgłaszać usterki.

Poszukujemy ambitnej osoby, która chce rozpocząć satysfakcjonującą karierę jako Growth Hacker z doświadczeniem w dziedzinie marketingu cyfrowego, szczególnie w SaaS. Jeśli biegle posługujesz się językiem angielskim, masz prawdziwą pasję do marketingu, rozwijasz się w autonomicznym środowisku i chcesz dołączyć do naszego tętniącego życiem 60-osobowego zespołu w Krakowie, to ta okazja jest dla Ciebie!

Czekające na Ciebie wyzwania:

Jako Growth Marketing Hacker, Twoja rola będzie obejmować różnorodne ekscytujące zadania, których głównym celem będzie prowadzenie generacji dostosowanej do Twoich zainteresowań i umiejętności, w tym:

  • Analizowanie danych z różnych źródeł w celu generowania praktycznych spostrzeżeń.
  • Opracowywanie i wdrażanie skutecznych kampanii SEO i PPC w celu uzyskania optymalnych wyników.
  • Tworzenie i wdrażanie skutecznych kampanii przychodzących i wychodzących.
  • Koncentrowanie się na optymalizacji współczynników konwersji, wydajności strony internetowej i generowaniu leadów.
  • Opracowywanie kompleksowych strategii marketingowych
  • Wspólna praca nad najbardziej szalonymi rzeczami, jakie możemy wymyślić, aby napędzać niezwykły wzrost!

Idealny kandydat powinien wykazać się:

  • Doświadczeniem w prowadzeniu kampanii Lead Generating/B2B (co najmniej 3 lata).
  • Doskonałą znajomością języka angielskiego na poziomie C1 (w mowie i piśmie).
  • Doświadczeniem w zarządzaniu projektami.
  • Analitycznym myśleniem.
  • Zdolnością do jednoczesnej obsługi wielu projektów.
  • Braniem odpowiedzialności za podjęte zadania.

Możesz zwiększyć swoje szanse, jeśli:

  • Masz udokumentowane doświadczenie w SEO.
  • Potrafisz praktycznie wykorzystywać media społecznościowe do generowania leadów (B2B), zwłaszcza LinkedIn.
  • Jesteś zaznajomiony z systemami CMS (Webflow).
  • Umiesz efektywnie wykorzystywać społecznościowe narzędzia Google Analytics i Google Tag Manager.
  • Dobrze piszesz – zależy nam na tworzeniu wartościowych i różnorodnych treści, które będą odpowiednie dla naszej grupy docelowej.
  • Rozumiesz przestrzeń proptech i ESG.

Proces rekrutacyjny:

  1. Wstępna rozmowa z Rekruterem.
  2. Rozmowa z Team Leaderem i CEO.

To jednak nie to?

Zostaw CV - odezwiemy się do Ciebie!