Customer Success Manager
Szczegółowe informacje
Wynagrodzenie:
16 000
Forma zatrudnienia:
UoP/B2B
Lokalizacja:
HybrydowoKraków
Nasz klient jest wiodącym dostawcą oprogramowania SaaS do zarządzania obiektami. Firma umożliwia branży nieruchomości usprawnienie operacji, zwiększenie wydajności, zwiększenie bezpieczeństwa i ochrony oraz zwiększenie wartości dla właścicieli nieruchomości, zarządców i najemców. System rewolucjonizuje sposób zarządzania nieruchomościami, łącząc technologię opartą na chmurze, czujniki IoT, kompleksowe raportowanie ESG, zaawansowaną analitykę AI i infrastrukturę zarządzania bezpieczeństwem budynku. Dzięki sukcesom w ponad 30 krajach, firma znajduje się w czołówce sektora PropTech, torując drogę cyfrowej transformacji w branży nieruchomości.
Jako Customer Success Manager będziesz odgrywać kluczową rolę w utrzymywaniu i rozwijaniu relacji z naszymi klientami. Twoim głównym celem będzie proaktywna komunikacja, zrozumienie potrzeb klienta oraz zapewnienie skutecznej realizacji dostosowanych rozwiązań, które spełniają ich oczekiwania. Będziesz odpowiedzialny za zarządzanie harmonogramami projektów, śledzenie budżetów oraz prowadzenie spotkań, mających na celu zwiększenie zadowolenia klienta.
Zakres zadań:
- Budowanie i utrzymywanie silnych relacji z klientami poprzez proaktywną komunikację i zrozumienie ich zmieniających się potrzeb.
- Prowadzenie procesów dostosowywania i rozwoju na podstawie oczekiwań klienta, z zapewnieniem terminowej i wykonalnej realizacji zadań.
- Prowadzenie regularnych spotkań z klientami oraz zespołami wewnętrznymi, aby zapewnić zgodność i postęp w realizacji celów projektowych.
- Identyfikacja możliwości sprzedaży dodatkowych funkcjonalności i rozwiązań klientom.
- Obsługa korespondencji przychodzącej od klientów, zbieranie wymagań, walidacja pomysłów oraz dokumentowanie planów i działań.
- Współpraca z różnymi interesariuszami, w tym stakeholderami zespołami IT, Project Managerami oraz Dyrektorami IT, w celu zapewnienia skoordynowanych działań w dostarczaniu rozwiązań.
- Monitorowanie i raportowanie budżetów projektowych, z dbałością o realizację celów finansowych.
- Nadzór nad działaniami w Velis, mającymi na celu dostarczenie rozwiązania klientowi, z zachowaniem ustalonych terminów
- Ścisła współpraca z zespołem Customer Support, Business Analyst oraz zespołem Product Development..
- Ścisła współpraca z kluczowym dla firmy klientem w USA (godziny Twojej pracy to 10.00 – 18.00)
Wymagania:
- Minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku
- Doświadczenie w pracy z klientem
- Wiedza na temat cyklu rozwoju produktu
- Wiedza na temat najlepszych praktyk zarządzania projektami IT (ITIL)
- Znajomość narzędzi do zarządzania projektami (preferowana Asana)
- Wiedza teoretyczna i praktyczna na temat zwinnych metodologii zarządzania
- Doświadczenie w pracy z produktami SaaS
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, w tym w języku angielskim (minimum C1)
- Terminowość, dbałość o szczegóły, samodzielność
- Znajomość branży nieruchomości/logistyki będzie dużym plusem.
Oferujemy:
- Umowę B2B lub umowę o pracę;
- Płatny urlop na B2B;
- Pracę hybrydową – 2 dni w biurze w Krakowie.
- Prywatną opiekę medyczną;
- Roczny budżet na szkolenia i edukację.
Proces rekrutacyjny:
- Rozmowa techniczna.
- Prezentacja w języku angielskim.
To jednak nie to?
Zostaw CV - odezwiemy się do Ciebie!